середа, 19 лютого 2014 р.

Модуль 2. Навчання за допомогою методу навчальних проектів. Рефлексія.


"Я знаю, для чого це мені  все потрібно,  що я пізнаю. Я знаю де і як я можу це застосувати" - це основна теза сучасного розуміння методу проектів.
Проекти надають навчальним завданням практичну спрямованість, можливість розвинути в учнів навички мислення нового, більш високого рівня, підвищують рівень мотивації учнів до навчання. В цьому модулі я дізналась як проекти, що плануються і реалізуються  за допомогою ІКТ, мона використати у навчальному процесі та позакласній роботі з творчими учнями.
Педагог з носія знань перетворюється на організатора пізнавальної, пошукової та творчої діяльності учнів, перетворє роботу на різні види самостійної діяльності, збагачує свій потенциал, сам постійно перебуває в творчому пошуку.
Я для себе сьогодні відкрила, як навчальні проекти можуть допомогти учням виконувати завдання навчальних програм, розвивати навички, необхідні в умовах сучасного інформаційного суспільства.

Немає коментарів:

Дописати коментар