Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
- як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;
- як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів;
- як навчати учнів безпечній роботі в Інтернеті.
З кожним днем для мене цей тренінг стає
цікавішим. Адже вчителеві завжди хочеться вчитися та оволодівати сучасними
технологіями. Сьогодні я поновив свої знання для чого учні можуть
використовувати комунікаційні сервіси Інтернету, а саме:
- для спілкування з тими, хто знаходиться поза
класною кімнатою;
- отримання вражень та відгуків інших людей щодо
створеного ними продукту;
- участі в інтерактивних обговореннях;
- додаткової практики з використанн яGoogle-сервісів.
Хотілося б звернути увагу батьків на проблему безпеки дітей. Батькам важливо знати і розуміти, що цікавить їхніх дітей, більше спілкуватися з ними. Звичайно, потрібно поставити програму контролю з безпеки на комп’ютері, але нею не обмежуватися. Це – добре, ефективно, але дитина може отримати поганий контент і в іншому місці. Тому потрібно працювати з дитиною: розповідати, що добре, а що погано, які слова хороші, а які вживати не потрібно, які вчинки правильні, які – ні. В Інтернеті – як на вулиці: зустрічаються різні люди, на паркані написані погані слова. Тому важливо, щоб дитина мала орієнтири, а їх має формувати родина. Потрібно достукуватися до свідомості підростаючого покоління позитивним прикладом – своїм.
Немає коментарів:
Дописати коментар