Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме ненав’язливо допомагати групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності. Фасилітатор – це людина, що контролює хід інтерактивної гри та забезпечує дотримання її правил і процедури, що дозволяє всім іншим учасникам концентруватися на ігрових і навчальних цілях та змісті інтерактивної взаємодії.
Я розумію, о при навчанні учнів надзвичайно важливо створювати на заняттях таку атмосферу, у якій вони будуть почувати себе комфортно (фізично і морально) і, отже, будуть здатні до навчання та організаційного розвитку. Це важлива функція фасилітатора, оскільки багато інтерактивних технологій припускають публічну презентацію, конкретні дії, у тому числі і перед аудиторією. Таке навчання, безсумнівно, пов'язано з певним педагогічним ризиком для слухачів, особливо керівників, та експериментуванням і вимагає створення на занятті атмосфери взаємної довіри, розуміння і конфедиційності.
Як фасилітатор я повинна сприяти ходу процесу і полегшувати його. При цьому мені необхідно мати здатність зберігати об'єктивність і не концентруватися на дрібних деталях обговорення. Моя мета як тренера – допомогти груучням почати працювати в команді з урахуванням точки зору індивідуальної активності кожного.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
Я розумію, о при навчанні учнів надзвичайно важливо створювати на заняттях таку атмосферу, у якій вони будуть почувати себе комфортно (фізично і морально) і, отже, будуть здатні до навчання та організаційного розвитку. Це важлива функція фасилітатора, оскільки багато інтерактивних технологій припускають публічну презентацію, конкретні дії, у тому числі і перед аудиторією. Таке навчання, безсумнівно, пов'язано з певним педагогічним ризиком для слухачів, особливо керівників, та експериментуванням і вимагає створення на занятті атмосфери взаємної довіри, розуміння і конфедиційності.
Як фасилітатор я повинна сприяти ходу процесу і полегшувати його. При цьому мені необхідно мати здатність зберігати об'єктивність і не концентруватися на дрібних деталях обговорення. Моя мета як тренера – допомогти груучням почати працювати в команді з урахуванням точки зору індивідуальної активності кожного.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
- уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання;
- добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду;
- поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар